Voorzitter:                                Jan Feenstra

Leden:

Vrijwilligers:                             Jan Westerik

Jan Koerhuis

Doelstelling: Zorgen voor betrouwbaar en veilig schaatsplezier in Zwartsluis.

Wij vegen met name op de vijver aan de wetering allee en de Arembergergracht. De veegmachines gaan bij een ijsdikte van minimaal 8 cm op het ijs, dit is het teken dat het veilig is om te schaatsen.

Om dit alles mogelijk te maken en te houden hebben wij leden en donateurs/sponsoren, leden betalen € 5,- per gezin. Ons materieel bestaat uit twee grote en twee kleine veegmachines,

Verlichting op de vijver en Arembergergracht.

Daarnaast organiseren wij voor de jeugd schaatswedstrijden, met een ouderwets karakter.

Voor de koek en zopie zijn de rechten verleend aan de St. Dorothy en Buurtvereniging de moeras vogel.